Manx buggyproject

Volg hier de bouwprojecten
Plaats reactie
Wout

Manx buggyproject

Bericht door Wout » za 10 okt 2020, 11:59

Beste forumleden.

Lees al heel lang mee maar nog nooit gepost.
Dat deed ik eigenlijk vooral op keversite.nl en buggyvrienden.

De 1 is niet meer en ander is wel erg rustig. Net op moment dat ik het project (waar ik al weer 4 jaar mee bezig ben) weer opnieuw aan het oppakken ben. laatste 2 jaar stilgelegen ivm gezondheid, werk en alle dingen die in leven gebeuren.

Het is leuk om info te vinden maar vooral ook leuk om te showen wat ik a/h bouwen ben en waar ik tegenaan loop.
Dus zal hier wat frequenter gaan posten en dan graag op deze site. Zal ook lid worden (misschien vanaf nieuwe jaar).

Laat weten wat jullie er van vinden. Positief en kritisch graag allebei.

Wouter (CI op andere fora)

Wout

Re: Manx buggyproject

Bericht door Wout » za 10 okt 2020, 12:13

Zoals in titel ben bezig met buggyproject met Manx body en al veel langer in bezit zijnde buggychassis waar eerder een gele Ruska B1 body op zat.

Dit is hoe hij er nu bij staat.

Afbeelding

scrapheap

Bericht door scrapheap » ma 12 okt 2020, 18:32

Ziet er goed uit Wout.
Helaas dat het mij niet lukte om hier tijd voor te maken. Had het graag voor je gedaan maar had toen |(en nog steeds weel ) teveel tijd nodig voor alles wat in de familie aan de hand is.
Maar zie dat het nu ook wel goed komt.
Wel weer leuk dat er weer wat te volgen is.
Afbeelding

Wout

Bericht door Wout » wo 14 okt 2020, 20:23

Thanks. Had het inderdaad graag samen gedaan. Maar volgens mij nu wel iemand gevonden die dit goed kan en mede door Corona hier nu ook tijd voor heeft.

Heeft even geduurd om zelfde redenen. Hoop dat het bij jou ook een keer rustiger en beter wordt.

ondertussen ook volledig TIG afgelast.

Raam ben ik heel blij mee. Daar zit nu sleuf en u profiel in de buis waarin ik straks u profiel rubber plaats die je nog minimaal ziet en die raam op plek houdt.

Wout

Bericht door Wout » do 15 okt 2020, 11:28

Nog paar foto's van details.
Ben zelf wel erg blij met aansluitingen van rolkooi op subframe, de sleuf in voorruit en stoel en gordelbevestiging.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie