Hallo Buggy vrienden
Want dat zijn we toch allemaal, en met het doel ontspannen en met plezier te genieten van onze buggy en de evenementen.
Wil toch de discussie eens aangaan op een vriendelijke manier
Wat de ingrediënten zouden moeten zijn van een puzzel/ rond rit wat tijd en moeilijkheid graad betreft.
Paar algemene punten: In de buggy ben je kwetsbaarder en op het verkeer letten en voor rijdende buggy rijders is van groot belang.
Als vader moeder of gezin met kleine kinderen ( ik reed met iemand van 12) moet de rit ook duidelijk zijn.
Denk na over je vragen, gemiddelde zoek tijd 10 minuten maakt je rit veel uur langer
Proef voor de start kost veel tijd voor de vertrekkende rijders, die soms op 10 á 15 anderen moeten wachten.
Hier laat ik het even bij nog wel met de vraag en je mag me mailen of PB sturen wat voor jullie een evenement nu geslaagd maakt en welke ingrediënten er in moeten zitten om het buggy plezier optimaal te kunnen ervaren.
Ook op het gebied van b.v. prijsstelling BBQ of toegang camping.
Met als doel ook niet de niet komende leden eens te peilen waarom ze niet komen, dus graag daar ook reactie van.
Met vriendelijke Groet Arie ( buggyman ) Boer.
Op verzoek en in goed overleg dit verhaal aangepast.
Wel of niet goed en wat kan anders
-
Laatst gewijzigd door straatgummer op di 30 mei 2017, 17:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Wel of niet goed en wat kan anders
hoi arie, je hebt wel veel vertrouwen in dit medium......
m'n kop spiegelt in het glas,
van m'n racing car.....cas.
-
Bas dat klopt mijn berichten box puilt uit (-; ik zal wel weer het vreemde lastige mannetje zijn.
Maar goed Jos heeft me gebeld goed gesprek gehad waren inderdaad wat foutjes en volgend jaar na goede evaluatie
komt er verbetering op diverse punten.
Wens verder ieder lezer van dit bericht mooie evenementen toe en veel buggy plezier.
Groet u nederige Arie (buggyman) Boer
Maar goed Jos heeft me gebeld goed gesprek gehad waren inderdaad wat foutjes en volgend jaar na goede evaluatie
komt er verbetering op diverse punten.
Wens verder ieder lezer van dit bericht mooie evenementen toe en veel buggy plezier.
Groet u nederige Arie (buggyman) Boer
zie je nou wel dat sommige leden mij wel begrijpen,Siert. quote: Bas dat klopt mijn berichten box puilt uit (-;
Arie bedankt voor de feedback en het gebruik van onze fijne site. tot spoedig.
Arie bedankt voor de feedback en het gebruik van onze fijne site. tot spoedig.
m'n kop spiegelt in het glas,