Tussen droom en stroomlijn !!!!
Heb maar weer eens het boek De Buggy onze Heilige Koe gelezen heb dit boek in bezit sinds een jaar of 4 en lees er graag in tijdens veloren momenten.Nu zag ik in het voorwoord dat er nog een uitgave is met als titel : Tussen droom en stroomlijn verschenen op het 10 jarig bestaan van de Algemene buggy club in 1984 .Dit zou ik graag ook een keer lezen of inscannen Wie o wie heeft dit boekje nog .
Of mischien ook een idee plaats dit boekje in delen in het club blad!!!!!!!!!
groetjes Jan
Of mischien ook een idee plaats dit boekje in delen in het club blad!!!!!!!!!
groetjes Jan
love is live
- Patrick
- Beheerder
Re: Tussen droom en stroomlijn !!!!
Héél toevallig ben ik in het bezit van deze uitgave.
In feite is het eenzelfde boek als "... Onze Heilige Koe" maar dan van 15 jaar eerder. Verhalen over het ontstaan en de avonturen binnen de vereniging. Wel iets uitgebreider als in de opvolger, maar daar kwam dan weer 15 jaar bij. Aangezien dit boek niet meer te verkrijgen is, is er misschien wel iets te regelen qua publicatie. Ik zal eens overleggen met de betrokkenen.
Hier wat plaatjes van het boek:
In feite is het eenzelfde boek als "... Onze Heilige Koe" maar dan van 15 jaar eerder. Verhalen over het ontstaan en de avonturen binnen de vereniging. Wel iets uitgebreider als in de opvolger, maar daar kwam dan weer 15 jaar bij. Aangezien dit boek niet meer te verkrijgen is, is er misschien wel iets te regelen qua publicatie. Ik zal eens overleggen met de betrokkenen.
Hier wat plaatjes van het boek:
Buggyrijden is een manier van leven, dus leef je uit!
Ben benieuwd hoop dat er wat mee gedaan kan worden zonde dat dit in de kast blijft liggen .
kan ook niet de bedoeling zijn van de makers van dit boekje .
Leuk die snelle reactie patrick.
kan ook niet de bedoeling zijn van de makers van dit boekje .
Leuk die snelle reactie patrick.
love is live
- Leo Hoeben
- Contacteer:
Gaaf boekwerk
Wist helemaal niet dat er nog zoiets was.
Hou me van aanbevolen.
Mvrgr Leo
Wist helemaal niet dat er nog zoiets was.
Hou me van aanbevolen.
Mvrgr Leo
- Patrick
- Beheerder
En vergeet natuurlijk niet dat er een derde uitgave aankomt! Met het "veertig jarige" bestaan van de club.
Hoop wel dat het derde boek in een beetje groter lettertype wordt gedrukt. Misschien kunnen we het dan nog lezen.
Siert.
Siert.
Een dag niet gezucht is een dag niet geleefd.
-
Als het opnieuw wordt uitgebracht, hou ik me ook aanbevolen. Of misschien kan het als PDF-file online worden gezet....
GP MK1 buggy
Volgens bladzijde 2 van het boek mag niets worden verveelvoudigt en of openbaar gemaakt worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever.
Ik denk dat jullie het beste contact op kunnen nemen met Jan van der Lit aangezien deze nou betrokken is geweest met het tot stand komen van dit boek.
Ik denk dat jullie het beste contact op kunnen nemen met Jan van der Lit aangezien deze nou betrokken is geweest met het tot stand komen van dit boek.
- Patrick
- Beheerder
Dat is precies mijn bedoeling, Jos.jos schreef:Ik denk dat jullie het beste contact op kunnen nemen met Jan van der Lit aangezien deze nou betrokken is geweest met het tot stand komen van dit boek.