Clubpas
- Patrick
- Beheerder
Re: Clubpas
Inderdaad ja... die zien er leuk uit!
Buggyrijden is een manier van leven, dus leef je uit!
- Leo Hoeben
- Contacteer:
Fijn om te horen dat jullie 'm leuk vinden.
Dat je 'm maar veel mag gebruiken!!
Groetjes,
Danny
Dat je 'm maar veel mag gebruiken!!
Groetjes,
Danny
Idd een mooie club pas!!
Helaas zal ik hem voorlopig minder dan gehoopt gaan gebruiken.
Ga binnenkort weer met mijn enkel onder het mes en ga dan voor minstens 3 maanden het gips in!
Helaas word weer en jaar met weinig buggy kilometers.
Helaas zal ik hem voorlopig minder dan gehoopt gaan gebruiken.
Ga binnenkort weer met mijn enkel onder het mes en ga dan voor minstens 3 maanden het gips in!
Helaas word weer en jaar met weinig buggy kilometers.
ik heb gemerkt dat je altijd wel mee mag rijden als je het lief vraagt.
als dát de oplossing is, wil ik mijn probleem graag terug....
Weet ik Ruben!!
Heb ik een tijdje geleden weer zo'n mooie ABC lidmaatschapskaart voor 19-2016 gekregen met de toevoeging Rv voor mn lidnummer, staat er gister middag een deurwaarder op de stoep om mijn contributie te innen......
Gelukkig maar dat ie van het BRABANTSE kantoor Vangiesschen en geen partners was, want die sturen alleen maar hele kleine onbeduidende mannetjes'.
Ik heb de deur maar dicht gegooid met z'n vingers ertussen en ben verder gegaan met m'n lunch, ik zal zo eens kijken of ie er nog staat
Gelukkig maar dat ie van het BRABANTSE kantoor Vangiesschen en geen partners was, want die sturen alleen maar hele kleine onbeduidende mannetjes'.
Ik heb de deur maar dicht gegooid met z'n vingers ertussen en ben verder gegaan met m'n lunch, ik zal zo eens kijken of ie er nog staat
m'n kop spiegelt in het glas,
van m'n racing car.....cas.
jammer dat onze site geen vind ik leuk knop heeft ala feestboek
m'n kop spiegelt in het glas,
Mooi!
misschien telt je resultaat van de ZH rit dan toch mee.... als je snel betaald....
de Puntenteller.
misschien telt je resultaat van de ZH rit dan toch mee.... als je snel betaald....
de Puntenteller.
Een dag niet gezucht is een dag niet geleefd.
hebben ze weer die ene gestuurd die gelijk met uitzetting van hobbymatige interesses dreigt door middel van groepsdruk en openbare verkoop van opgebouwd vertrouwen?
daar ik wel voldaan heb (ondanks dat ik de rv ben geworden) wil ik bij deze mijn contributie aan bas overdragen en daarbij de zaak laten rusten.
bas heeft lange tijd bijdrage geleverd aan de club en word nu door een miniscul boekhoudkundig foutje nadelig bejegend, ik kan mij hier niet in vinden en vind dat er doch iets meer dankbaarheid getoond mag worden voor gedane inzet.
en aan deurwaarderskantoor honkbalknuppelmetspijker B.V. kan ik enkel zeggen dat er wellicht een privé onderricht beter op de plaats is daar beide partijen ook privé omgang hebben.
daar ik wel voldaan heb (ondanks dat ik de rv ben geworden) wil ik bij deze mijn contributie aan bas overdragen en daarbij de zaak laten rusten.
bas heeft lange tijd bijdrage geleverd aan de club en word nu door een miniscul boekhoudkundig foutje nadelig bejegend, ik kan mij hier niet in vinden en vind dat er doch iets meer dankbaarheid getoond mag worden voor gedane inzet.
en aan deurwaarderskantoor honkbalknuppelmetspijker B.V. kan ik enkel zeggen dat er wellicht een privé onderricht beter op de plaats is daar beide partijen ook privé omgang hebben.
als dát de oplossing is, wil ik mijn probleem graag terug....