FORUM.
Hoi Patrick
Voor mij hoef je dat niet persee aan te zetten hoor..
Ook ik kijk bijna elke dag wel even of er nog wat te lezen valt..
Maar voor de niet regelmatige lezers die ooit eens en keer posten ... kan het wel leuk zijn als ze weten dat er in hun/dat topic weer en reactie is..
toevallig "extreem" voorbeeld vandaag op de keversite..
http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=10537" onclick="window.open(this.href);return false;
ooit op 12 Maart 2006 geopend door een jou wel bekend persoon.
en vandaag opeens weer iemand die daar op reageerd..
Als die topic starter daar geen melding meer van krijgt.. en niet elke dag meer daar kijkt... enz enz... zelfde geld natuurlijk ook voor iedereen die er ooit een reactie op heeft gegeven....
En daarvoor denk ik dat het wel handig kan zijn als het standaard aan staat en dat het voor wie het lastig vind het uit te zetten is..
Maar nogmaals mijn mening
Voor mij hoef je dat niet persee aan te zetten hoor..
Ook ik kijk bijna elke dag wel even of er nog wat te lezen valt..
Maar voor de niet regelmatige lezers die ooit eens en keer posten ... kan het wel leuk zijn als ze weten dat er in hun/dat topic weer en reactie is..
toevallig "extreem" voorbeeld vandaag op de keversite..
http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=10537" onclick="window.open(this.href);return false;
ooit op 12 Maart 2006 geopend door een jou wel bekend persoon.
en vandaag opeens weer iemand die daar op reageerd..
Als die topic starter daar geen melding meer van krijgt.. en niet elke dag meer daar kijkt... enz enz... zelfde geld natuurlijk ook voor iedereen die er ooit een reactie op heeft gegeven....
En daarvoor denk ik dat het wel handig kan zijn als het standaard aan staat en dat het voor wie het lastig vind het uit te zetten is..
Maar nogmaals mijn mening
- Patrick
- Beheerder
Re: FORUM.
Het is altijd snel duidelijk waar er gereageerd is, je volgt gewoon de gekleurde icoontjes.
Tijdens een overleg vorige week kwam deze mogelijkheid van het forum ter sprake en nu willen we de mogelijkheden onderzoeken.
Of dit wel of niet (standaard) ingeschakeld is nog helemaal niet relevant.
Dus kijk niet op als je wat vreemde berichten in het forum ziet.
Tijdens een overleg vorige week kwam deze mogelijkheid van het forum ter sprake en nu willen we de mogelijkheden onderzoeken.
Of dit wel of niet (standaard) ingeschakeld is nog helemaal niet relevant.
Dus kijk niet op als je wat vreemde berichten in het forum ziet.
Buggyrijden is een manier van leven, dus leef je uit!
hallo patrick kan je niet een knopje op t forum maken om naar de site te gaan? of is dat er en mis ik 't grtn de kerstbas
m'n kop spiegelt in het glas,
van m'n racing car.....cas.
- Patrick
- Beheerder
Klopt Bas, die is er maar functioneert niet meer.
De foto in de kop van het forum is eigenlijk de link naar de site. Afhankelijk van welke forumstijl je gebruikt in jouw gebruikerspaneel, is die foto zichtbaar (ik denk voor de meeste gebruikers). Ik moet alleen de link veranderen.
Er zijn nog een aantal "kleine" dingen die ik moet aanpassen, dus deze staat ook in de 'to do-list'.
Bedankt.
De foto in de kop van het forum is eigenlijk de link naar de site. Afhankelijk van welke forumstijl je gebruikt in jouw gebruikerspaneel, is die foto zichtbaar (ik denk voor de meeste gebruikers). Ik moet alleen de link veranderen.
Er zijn nog een aantal "kleine" dingen die ik moet aanpassen, dus deze staat ook in de 'to do-list'.
Bedankt.
Bij mij heeftdaar nog nooit een foto gestaan, het is een blauw vlak met een kadertje en een vraagteken.
Soms wilde ik dat ik iets begreep van de digitale wereld.
de Kersthaas.
Soms wilde ik dat ik iets begreep van de digitale wereld.
de Kersthaas.
Een dag niet gezucht is een dag niet geleefd.
digitaal is heel simpel siert aan of uit,
als dát de oplossing is, wil ik mijn probleem graag terug....
- Patrick
- Beheerder
Als het goed is, werkt de link naar de site nu wel.
Bovenin het forum zou je de banner van de site moeten zien, klik daar op en je komt op de voorpagina van de site.
Veel plezier ermee.
Bovenin het forum zou je de banner van de site moeten zien, klik daar op en je komt op de voorpagina van de site.
Veel plezier ermee.
Helaas, blauw vlak met vraagteken en kader.
Siert.
Siert.
Een dag niet gezucht is een dag niet geleefd.
Op MN tablet (doe maar MODERN!!) werkt de link, dus zal die t ook wel op m'n slimme telefoon en m'n buro bovenkant doen
Staat er niet "in Patrick we trust" op de US€?!
Staat er niet "in Patrick we trust" op de US€?!
m'n kop spiegelt in het glas,