FORUM.
hier werkt het ook
Re: FORUM.
Opbouw forum verandert of ligt het aan mijn computer?
groetjes martijn
groetjes martijn
- Patrick
- Beheerder
Klopt Martijn,
Ik heb een noodzakelijke update gedaan, maar nu zitten er nog een paar foutjes in.
In de komende dagen probeer ik die er uit te halen (de taalinstallatie is nog niet zuiver).
Ik heb een noodzakelijke update gedaan, maar nu zitten er nog een paar foutjes in.
In de komende dagen probeer ik die er uit te halen (de taalinstallatie is nog niet zuiver).
Buggyrijden is een manier van leven, dus leef je uit!
Goed bezig !
Mooi forum !
Mooi forum !
komt allemaal goed.
groetjes Martijn
groetjes Martijn
helemaal goed
ook foto's toevoegen gaat nu beter
succes John
ook foto's toevoegen gaat nu beter
succes John
Ruska B1 Groen Off-Road met R25
alleen jpg foto's pakt ie niet kan dat kloppen Patrick?
er komt iig achter de bijlage een geel driehoekje te staan met melding dat jpg niet geladen kan worden.
vgr John P
er komt iig achter de bijlage een geel driehoekje te staan met melding dat jpg niet geladen kan worden.
vgr John P
YOU HAVE GOT ONE LIFE, LIVE IT!!!!!
- Patrick
- Beheerder
Bedankt jongens.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog helemaal niet naar het toevoegen van foto's gekeken heb.
Afgelopen week is het er verder niet van gekomen om dit af te werken, zoals die taalinstellingen.
Maar als jullie mij blijven voeden met dit soort bevindingen, weet ik waar ik het een beetje moet zoeken.
Het wordt nog wel eens iets...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog helemaal niet naar het toevoegen van foto's gekeken heb.
Afgelopen week is het er verder niet van gekomen om dit af te werken, zoals die taalinstellingen.
Maar als jullie mij blijven voeden met dit soort bevindingen, weet ik waar ik het een beetje moet zoeken.
Het wordt nog wel eens iets...
Dat het iets wordt daar twijfel ik niet over hoor Patrick! Want als ik het zou moeten doen hadden jullie waarschijnlijk alleen taalkeuze plat Belgisch ofzo.....en foto's hadden dan via de post verstuurt moeten worden....
Succes en gr John P
Succes en gr John P
YOU HAVE GOT ONE LIFE, LIVE IT!!!!!
- Patrick
- Beheerder
Ik heb eens even bekeken hoe het met dat toevoegen van foto's is.
Het is inderdaad wel makkelijker geworden, en beter ook volgens mij. Want nu kun je een "Bijlage" mooi invoegen, zonder die rare vakken.
Hiervoor met je dan "Plaats inline" aanklikken. De naam van het bestaand en eventueel commentaar bij de afbeelding blijft wel zichtbaar.
Hoe het bij jullie is weet ik niet, maar ik kon gewoon .jpg bestanden plaatsen.
Voorbeeld Inline: Nog een opmerking: Ik kom er nu achter dat de weergave afhankelijk is van welke "Stijl" je gebruikt.
Bij de standaard stijl "Prosilver" is bovenstaande beschrijving van toepassing.
Mocht je de stijl "Subsilver2" hebben ingeschakeld, zie je toch de balken bij de bijlagen.
Het wijzigen van de forumstijl is beschreven in het volgende onderwerp: Wijzigen Forumstijl
Tot op heden heb ik altijd Subsilver2 gebruikt, dus weet niet of dit in de vorige versie ook al het geval was. Ter info, dus.
Als je een afbeelding invoegt en die niet "Inline" plaatst, komt ie altijd onderaan het bericht te staan.
Voorbeeld niet Inline:
Het is inderdaad wel makkelijker geworden, en beter ook volgens mij. Want nu kun je een "Bijlage" mooi invoegen, zonder die rare vakken.
Hiervoor met je dan "Plaats inline" aanklikken. De naam van het bestaand en eventueel commentaar bij de afbeelding blijft wel zichtbaar.
Hoe het bij jullie is weet ik niet, maar ik kon gewoon .jpg bestanden plaatsen.
Voorbeeld Inline: Nog een opmerking: Ik kom er nu achter dat de weergave afhankelijk is van welke "Stijl" je gebruikt.
Bij de standaard stijl "Prosilver" is bovenstaande beschrijving van toepassing.
Mocht je de stijl "Subsilver2" hebben ingeschakeld, zie je toch de balken bij de bijlagen.
Het wijzigen van de forumstijl is beschreven in het volgende onderwerp: Wijzigen Forumstijl
Tot op heden heb ik altijd Subsilver2 gebruikt, dus weet niet of dit in de vorige versie ook al het geval was. Ter info, dus.
Als je een afbeelding invoegt en die niet "Inline" plaatst, komt ie altijd onderaan het bericht te staan.
Voorbeeld niet Inline:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.